İade ve Değişim

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

İade etmek istediğiniz ürünü seçerek Sipariş İade’ ye ve iade nedenini seçerek Devam butonuna tıklayınız. Ekranda çıkacak "198583 IPEKYOL" marka kodu ve müşteri iade kodunuz ile iade etmek istediğiniz ürün paketini anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargo şubelerine 5 iş günü içerisinde teslim edebilirsiniz.


Siparişimi iptal ettim, iadesini ne zaman ve nasıl geri alacağım?

Sipariş iptal işleminizi tamamladığınızda iptal edilen ürünlerle ilgili bilgi e-posta adresinize gönderilir. Ödeme şeklinize göre para iadesi gerçekleştirilir ve tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılır. Para iadesinin hesabınıza yansıma süresi bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilmekle birlikte bu işlem 1 ila 7 gün sürebilmektedir.

Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

www.ipekyol.com.tr adresinden satın almış olduğunuz kullanılmamış ve tadilat yapılmamış ürünlerinizi, fatura ile fatura tarihinden itibaren en geç 45 gün içerisinde herhangi bir Ipekyol mağazasından değiştirebilirsiniz.

Miss Ipekyol etiketli ürünler için değişim yalnızca Outlet mağazalarından yapılmaktadır. 

Hediye gönderilmiş bir ürünü nasıl değiştirebilirim?

Hediye ürün değişimlerini, belirtilen süre dahilinde herhangi bir Ipekyol mağazasından yapabilirsiniz. Hediye Değişim Kartınızı yanınızda bulundurmanız gerekmektedir.

Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yapılır?

Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz her ay kartınıza, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. İade işlemini ekstrenizde görebilir, konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

İade ettiğiniz tüm ürünler depomuza ulaştığında iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. İadeniz kabul edilip gerçekleştiğinde e-posta ile bilgilendirilirsiniz. İadenin hesabınıza yansıma süresi banka tarafından belirlenir.

İade ve değişim koşulları nelerdir?

Küpe ve benzeri kişisel kullanım ürünlerinin, hijyenik sebepler dolayısıyla değişim ve iadesini kabul edilmemektedir.

Hijyen kuralları gereğince web sitemizden satın aldığınız plaj giyim ve kozmetik ürünlerin değişim ve iade süreçlerinde özel koşullar uygulanmaktadır.

        Kozmetik Ürünlerde Değişim ve İade Süreci 

Tüm kozmetik ürünlerimizde koruyucu bir ambalaj bulunmaktadır. İade ve değişim durumunda bu ambalajın zarar görmemiş olması; paket üzerinde herhangi bir hasar bulunmaması gerekmektedir. Aksi durumda ürün değişimi ve iadesi yapılamamaktadır. Kullanılmamış olsa dahi jelatini ve/veya koruma bandı açılmış ev kozmetiği ve kişisel bakım ürünlerinin hiçbir koşulda iadesi kabul edilememektedir. El kremlerinde de koruma bandı açılmışsa iade kabul edilmeyecektir.

        Plaj Giyim İade Değişim Süreçleri

İade ve değişim durumunda ise tüm etiketlerin ve koruyucu bandın zarar görmemiş olması; üründe herhangi bir leke ya da hasar bulunmaması gerekmektedir. Aksi durumda ürün değişimi ve iadesi yapılamamaktadır.

Ürün, tüm aksesuarları sağlam şekilde teslim edilmeli; koruyucu çantası dâhil olmak üzere orijinal ambalajı ile kullanılmamış olmalıdır.

Üründe deforme olması durumunda incelemeye alınması gerekmektedir. İnceleme sonrasında iade ya da ret kararı verilerek tarafınıza bilgilendirmesi yapılacaktır.

Ürünlerin iadesi, özel çantasıyla birlikte kabul edilmektedir.

Bikiniler, takım halinde satılmaktadır. Bu ürünlerin iade ve değişim sürecinde eksiksiz bir şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.

ipekyol.com adresinden almış olduğunuz ürünün hatalı çıkması halinde ya da bedenin uygun olmaması gibi kişisel durumlarda teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde herhangi bir Ipekyol mağazasından iade ve değişim yapılabilmektedir.

Satın aldığınız ürünü, belirtilen tüm koşullar uygunsa faturanızı beyan ederek değişim ve iadesi yapabilirsiniz.

Bir Beden Seçin